VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY A PRAVIDLA REZERVAČNÍHO SYSTÉMU ONECLUB
1. Identifikační údaje provozovatele
Název společnosti: OneMania s.r.o.
Adresa sídla: Oblá 39, Brno 634 00
IČ: 09338012
DIČ: CZ09338012 (jsme plátci DPH)
Číslo účtu: 2901838678/2010 (Fio banka)
E-mail: info@oneclub.cz
Mobil: +420 728 522 328
Web: www.oneclub.cz
2. Informace o nabízených službách
OneClub je fitness centrum nabízející skupinové lekce - taneční, posilovací, body&mind a jumping. Všechny lekce jsou vedeny odbornými instruktory a je možné je rezervovat a hradit prostřednictvím online rezervačního systému.
Služby jsou vedeny profesionálními instruktory s důrazem na individuální přístup, bezpečnost a správnou techniku cvičení.
Všechny jednorázové lekce i další cenové varianty (např. permanentky) jsou uvedeny v aktuálním ceníku na webových stránkách a v rezervačním systému.
3. Podmínky a pravidla rezervačního systému
Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky.
O veškerém dění na vámi založeném účtu budete vždy obratem informováni na registrovaný e-mail. O některých změnách můžete být informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.
Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému, pokud nejsou vytvořeny výjimky v rámci speciálních lekcí.
4. Podmínky registrace
Před provedením registrace si přečtěte tyto podmínky a provozní řád provozovny. Registrací do systému potvrzujete, že jste byli seznámeni s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním. Při porušení pravidel si provozovatel vyhrazuje právo vaši registraci zrušit.
Postup registrace:
-
Navštivte rezervační systém a klikněte na tlačítko „Registrovat“.
-
Vyplňte povinné údaje označené hvězdičkou (*).
-
Potvrďte registraci prostřednictvím odkazu zaslaného na váš e-mail.
-
Aktivací odkazu je registrace dokončena.
5. Podmínky rezervace
Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat až 10 míst.
Pokud nemáte možnost provést rezervaci online, lze požádat o rezervaci osobně na recepci.
Postup rezervace:
-
Přihlaste se do rezervačního systému.
-
V kalendáři si vyberte aktivitu.
-
Zobrazí se okno „Nastavení čerpání“ – vyberte, zda čerpat z kreditu nebo permanentky.
-
Po úspěšné rezervaci se v kalendáři rezervace objeví a obdržíte potvrzovací e-mail.
-
V případě neúspěšné rezervace se zobrazí chybové hlášení s důvodem.
-
Pokud není splněna podmínka minimálního počtu účastníků, systém označí lekci jako neotevřenou a zobrazí výstražné upozornění.
6. Zrušení rezervace a penalizace
Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který rezervaci vytvořil. Každá lekce má vlastní penalizační zónu, tedy časový úsek před začátkem lekce, během kterého je zrušení penalizováno.
-
Zrušení před penalizační zónou: systém vrací celý kredit nebo vstup z permanentky.
-
Zrušení v penalizační zóně: kredit propadá nebo se vrací částečně dle nastavení dané lekce.
-
Penalizační zóna je zobrazena po najetí kurzorem na danou lekci.
Postup zrušení rezervace:
-
Přihlaste se do systému a najděte rezervovanou lekci.
-
Klikněte na lekci a zvolte „Zrušit rezervaci“.
-
Zobrazí se hlášení o úspěšném zrušení, případně upozornění na penalizaci.
-
Rezervace v kalendáři zmizí a obdržíte potvrzení e-mailem.
Lekce se zruší automaticky, pokud není dosažen minimální počet účastníků. Kredit bude v tomto případě automaticky vrácen.
7. Systém náhradníků
-
Do pozice náhradníka se lze přihlásit před začátkem lekce.
-
V průběhu lekce se nelze přihlásit jako náhradník a nedojde ani k automatickému přesunutí.
-
Pokud se uvolní místo před začátkem lekce, systém náhradníkovi zašle e-mailem informaci o uvolnění místa, které si náhradník může rezervovat v rezervačním systému.
8. Permanentky a vouchery
-
Permanentky jsou uvedené na jméno klienta uvedené při registraci.
- Vstup permanentky lze čerpat i na vstup pro někoho jiného.
-
Každá permanentka má uvedený počet vstupů a platnost.
-
Po uplynutí platnosti nelze nevyčerpané vstupy nárokovat ani převádět na další období, pokud není dohodnuto jinak.
-
Při zakoupení nové permanentky před vyčerpáním předchozí je možné nastavit její začátek po skončení stávající.
-
V případě technické chyby si provozovatel vyhrazuje právo upravit permanentku a klient je o tom informován.
9. Platební a dodací podmínky
-
Platba je možná online (kartou – Visa/Mastercard), převodem nebo hotově na místě.
-
Po úspěšné platbě je kredit nebo permanentka okamžitě aktivní.
-
Ceny všech služeb jsou uvedeny včetně DPH.
-
Dodání služby (aktivace vstupů) probíhá okamžitě po uhrazení.
10. Reklamační podmínky
-
Reklamaci lze podat při technických problémech nebo chybně zaúčtované službě.
-
Reklamaci zašlete na info@oneclub.cz.
-
Vyřízení proběhne nejpozději do 30 dnů od podání.
11. Ochrana osobních údajů (GDPR)
-
Osobní údaje klientů jsou zpracovávány dle nařízení GDPR (EU 2016/679).
-
Účelem zpracování je vedení účtu, rezervace a informování o službách.
-
Klient má právo na přístup, opravu, výmaz a přenos údajů.
12. Provozovatel platební brány
Online platby jsou zprostředkovány platební bránou ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové. Společnost je licencována Českou národní bankou jako platební instituce.
„Platby online jsou zajištěny prostřednictvím platební brány ComGate Payments, a.s. Poskytovatel je licencovanou platební institucí pod dohledem České národní banky.“
13. Závěrečná ustanovení
-
OneClub si vyhrazuje právo měnit tyto podmínky.
-
Všechny změny budou zveřejněny na webových stránkách a oznámeny klientům e-mailem.
-
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 3. 12. 2025 a nahrazují předchozí verze.